Hai să strălucim!
În Atlanta, Georgia, Cyrus DeBarge și cel mai bun prieten al său, Kris McDuffy, se reîntâlnesc cu prietena lor din copilărie, adolescenta Roxanne „Roxie” Andrews, a cărei casă de discuri sponsorizează un concurs de compoziție la un club pentru adolescenți.
În Atlanta, Georgia, Cyrus DeBarge (Tyler James Williams) și cel mai bun prieten al său Kris McDuffy (Trevor Jackson) se reîntâlnesc cu prietena lor din copilărie, adolescenta Roxanne „Roxie” Andrews (Coco Jones), a cărei casă de discuri sponsorizează un concurs de compoziție la un club pentru adolescenți. Cyrus, care scrie muzică sub numele „Truth”, creează o rimă sinceră și câștigătoare a concursului despre Roxie, dar, spre disperarea sa, lucrarea sa este atribuită din greșeală lui Kris. Lipsit de încrederea necesară pentru a face un pas înainte, Cyrus stă deoparte în timp ce Kris nu numai că își asumă meritele pentru versuri, dar în cele din urmă începe să câștige și inima lui Roxie. Acum, depinde de adevăratul poet să depășească îndoiala de sine, să profite de oportunitatea de a-și dezvălui sinele autentic și să-și urmeze visele.