Le Pupille
Un film despre inocență, lăcomie și imaginație, conceput în jurul tortului de Crăciun dintr-un institut catolic de fete, în timpul războiului. Termenul „pupilă” derivă din latinescul „pupilla” („fetiță”). Filmul se bazează pe scrisoarea trimisă de Elsa Morante, una dintre cele mai cunoscute scriitoare italiene ale secolului XX, bunului său prieten Goffredo Fofi, cu ocazia Crăciunului din anul 1971.