Povestea clasică originală a lui Walt Disney, 101 Dalmațieni, a fermecat publicul de generații cu vedetele cu codițe ridicate, o poveste memorabilă și un amestec minunat de umor și aventură. Cruella De Vil, cel mai scandalos răufăcător al lui Disney, pune în mișcare aventura blănoșilor atunci când fură toți cățeii dalmațieni din Londra - inclusiv 15 din familia lui Pongo și a Perditei. Prin puterea „lătratului la lună”, Pongo conduce o echipă eroică de animale într-o căutare dramatică pentru a-i salva pe toți într-o poveste de care întreaga familie se va bucura iar și iar.