Al șaselea simț
Superstarul de la Hollywood Bruce Willis aduce un impact puternic în thrillerul incitant al regizorului-scenarist M. Night Shyamalan, pe care criticii o numesc una dintre cele mai grozave povești cu fantome filmate vreodată.