Cenușăreasa II: Visele se împlinesc
În trei povești emoționante, Cenușăreasa cere ajutorul Zânei Ursitoare pentru a-și îndeplini îndatoririle cu grație și farmec și descoperă că visele se împlinesc dacă ești sinceră cu tine însăți.