Fantoma lui Barbă Neagră
Actorul câștigător Peter Ustinov joacă în această fantezie hilară ca fantoma legendarului pirat Barbă Neagră. Ticălosul de odinioară încearcă să se materializeze într-un mic oraș din New England, blestemat să se rătăcească în limb până când face o faptă bună. Își primește șansa atunci când decide să ajute o echipă de la colegiu local ... care nu are nicio șansă de a câștiga! Barbă Neagră are spirit de echipă și antrenează în stilul său invizibil... în această comedie încântătoare care te va face să râzi de la prima la ultima scenă!