Minţi periculoase
Un fost pușcaș marin predă la liceu unei clase de elevi duri dar inteligenți, din cartierele sărace. Atunci când metodele tradiționale dau greș, ea încearcă o abordare neconvențională - să sfideze regulile și să își creeze propriul program de învățare.
Fostul pușcaș din Marina SUA, LouAnne Johnson, este o profesoară de liceu căreia i se încredințează o clasă de elevi duri dar inteligenți, din cartierele sărace. Atunci când metodele tradiționale nu reușesc să le trezească interesul liceenilor, energica doamnă Johnson adoptă neconvenționalul - sfidează regulile și își construiește propria programă! În tot acest timp, ea insuflă elevilor săi o nou-clădită încredere în forțele proprii - provocându-i să lupte pentru a-și atinge potențialul maxim.