Valetul
Celebra vedetă de cinema, Olivia, se confruntă cu un dezastru mediatic atunci când un paparazzi îi face o poză cu Vincent, amantul ei căsătorit. Valetul Antonio, care muncește din greu, apare din greșeală în aceeași fotografie și este angajat să se dea drept noul iubit al Oliviei ca acoperire. Acest șiretlic cu Olivia îl aruncă pe Antonio în lumina reflectoarelor și într-un haos neașteptat.
În “Valetul”, celebra vedetă de cinema Olivia (Samara Weaving) se confruntă cu un dezastru mediatic atunci când un paparazzi îi face o poză cu Vincent (Max Greenfield), amantul ei căsătorit. Valetul Antonio (Eugenio Derbez), care muncește din greu, apare din greșeală în aceeași fotografie și este angajat să se dea drept noul iubit al Oliviei ca acoperire. Șiretlicul cu Olivia îl aruncă pe Antonio în lumina reflectoarelor și într-un haos neașteptat. În această comedie romantică, două lumi și culturi se ciocnesc, în timp ce atât Olivia, cât și Antonio încep să se vadă pe ei înșiși mai clar ca niciodată. „Valetul”, regizat de Richard Wong și scris de Rob Greenberg și Bob Fisher, este adaptarea în limba engleză a filmului francez de succes.