Fără ieșire
Darby Thorne, o tânără pe drum spre o urgență de familie e forțată de viscol să găsească adăpost într-o parcare de pe autostradă cu un grup de străini. Când dă peste o fată răpită într-o dubă, ea începe o luptă pe viață și pe moarte pentru a afla care dintre ei este răpitorul. Directed by Damien Power from a teleplay by Andrew Barrer & Gabriel Ferrari based on Taylor Adams’ 2017 novel and produced by PGA Award winner Scott Frank, the film stars Havana Rose Liu, Danny Ramirez, David Rysdahl, Mila Harris and Dennis Haysbert.