Marele Șoarece detectiv
Indiciile s-au aflat şi cursa a pornit, iar cazul secolului e pe cale să fie rezolvat în cel mai grozav mister mic de la Disney. Lăsaţi filmul The Great Mouse Detective să vă poarte în călătoria plină de aventuri de pe străzile pietruite ale Londrei anului 1897, în care un şoricel suspicios dă startul plin de suspans al unui muzical. Olivia, fiica unui îndrăgit făuritor de jucării londonez, îi cere ajutorul lui Basil de pe strada Baker în legătură cu dispariţia tatălui ei. Veselul asistent al lui Basil, Dr. Dawson, şi loialul său câine Toby, îi dau o mână şi un nas de ajutor în timp ce adulmecă dovezi în lumea lor fermecătoare şi miniaturală. Cursa finală îi conduce la profesorul Ratigan (Vincent Price), un infractor cu sânge rece pe care Basil trebuie să-l întreacă pentru a salva Mousedom!