Acțiune și aventură, SF
Când Joy deschide un portal secret către Hotelul Timp, înfruntă pericole și dinozauri și îl descoperă pe Doctor. Dar, pe Pământ, se desfășoară un plan mortal, chiar în apropierea Crăciunului.