Magie în New York
O poveste Disney clasică se ciocneşte cu New Yorkul zilelor noastre. O regină malefică trimite o prinţesă animată în lumea reală, unde va cunoaşte un avocat chipeş. Va rezista oare dragostea lor?
Inspirându-se din tradiția sa culturală, Disney creează o poveste minunată, diferită de tot ce ați văzut până acum. Plină de energie, amuzament și muzică incredibilă, scrisă de legendarul Alan Menken, „Magie în New York” e o aventură despre cei care se simt ca peștele pe uscat. Pentru prințesa Giselle, viața e un basm - până este izgonită de pe tărâmul animat al Andalasiei în lumea modernă, lipsită de magie, din New York. Un avocat cinic și direct îi sare în ajutor, fără să știe că vesela și inocenta Giselle îl va fermeca. „Magie în New York” e comedia muzicală care va vrăji întreaga familie!