În căutarea magiei
O comedie muzicală plină de acțiune, „În căutarea magiei” e continuarea filmului de succes „Magie în New York”, având aceeași distribuție ca încântătoarea poveste a lui Giselle, fata adorabilă și romantică din ținutul de poveste Andalasia, care și-a întâlnit într-un final prințul, pe avocatul divorțat Robert Philip, în regatul orașului New York.
Au trecut 15 ani de la nunta lui Giselle și Robert, dar Giselle e dezamăgită de viața la oraș. Cei doi decid să se mute cu familia tot mai numeroasă în suburbia somnoroasă Monroeville, în căutarea unei vieți de poveste. Din păcate, nu e soluția la care ea spera. Suburbia are alte reguli și o regină locală, pe Malvina Monroe, care o face pe Giselle să nu se simtă în apele ei. Frustrată din cauză că nu găsește finalul fericit sperat, ea apelează la magia din Andalasia, transformând din greșeală orașul într-o poveste reală și punând în pericol viitoarea fericire a familiei. Acum, Giselle trebuie să se grăbească să inverseze vraja și să realizeze ce înseamnă „un final fericit” pentru ea și familia ei.