Formidabilul
Topper Harley, un pilot de elită, se află într-o misiune ce are ca scop distrugerea centralelor nucleare ale lui Saddam Hussein. Din nefericire, Topper este instabil psihic și cu siguranță va ceda în fața presiunii.
După ce este recrutat pentru o misiune secretă a Forțelor Aeriene, un pilot rebel (Charlie Sheen) se trezește în situația de a face față unui amiral incompetent (Lloyd Bridges) și unui echipaj de piloți care sunt fie incapabili, fie pe jumătate orbi. Totodată, ajunge într-o competiție cu simbolul perfecțiunii militare (Cary Elwes) pentru inima doctoriței psihiatru a bazei militare (Valeria Golino).