Marvel Rising: Operation Shuri
Viețile Războinicilor Secreți sunt date peste cap de cea mai recentă misiune a lor: să-i arate lui Shuri, Prințesa Moștenitoare a Wakandei, cum este să fii un adolescent obișnuit.
Viețile Războinicilor Secreți sunt date peste cap atunci când se confruntă cu cea mai recentă misiune a lor: să stea cu Shuri, Prințesa Moștenitoare a Wakandei, și să-i arate cum e să fii un adolescent obișnuit. Dar nimic nu este obișnuit atunci când ai de-a face cu unul dintre cei mai inteligenți și mai faimoși oameni de pe planetă.