Marvel Studios' Captain Marvel
Captain Marvel de la Studiourile Marvel te poartă într-o aventură spectaculoasă din anii '90, urmărind călătoria lui Carol Danvers (Brie Larson) în a deveni unul dintre cei mai puternici eroi din univers. Când un război galactic atinge Pământul, ea îl întâlnește pe tânărul agent Nick Fury (Samuel L. Jackson) în centrul unui vârtej, ceea ce o conduce către destinul ei suprem de Răzbunător.