Animație, Fantezie
Mickey, Donald, Goofy și toți prietenii lor joacă într-o poveste clasică de Crăciun. Ebenezer Scrooge este prea lacom ca să înțeleagă că sărbătoarea Crăciunului este o perioadă de compasiune și generozitate, dar și de călăuzire a unor noi prieteni. Scrooge învață să primească spiritul sărbătorii. Conține imagini ce prezintă consum de tutun.