Față În Față Cu Rechinii
O adevărată pionieră atât în domeniul filmului subacvatic, cât și în cel al cercetării rechinilor, Valerie Taylor este o legendă vie și o emblemă a lumii subacvatice a cărei muncă de o viață a devenit fundamentul pentru multe din ceea ce știm astăzi despre rechini. Prin intermediul unor remarcabile imagini de arhivă subacvatice, alături de interviuri cu Valerie însăși, „Față în față cu rechinii” urmărește traiectoria acestei exploratoare îndrăznețe a oceanelor, de la campioană la pescuit subacvatic la o pasionată protectoare a rechinilor.