Sharks
Imaginile excepționale descriu acești locuitori ai mărilor într-un mod nou și diferit, căci ei existau cu mult înaintea dinozaurilor. Acești impresionanți supraviețuitori sălbatici ai oceanului sunt prezentați ca niște periculoase mașini de luptă devoratoare. Rechinul alb, rechinul ciocan sau rechinul balenă pot fi văzuți îndeaproape, prin uimitorul 3D stereoscopic sau 2D de înaltă definiție!