Pluto jucăușul
Pluto încearcă să-l ajute pe Mickey la curățenia de primăvară și la strânsul frunzelor, dar ziua degenerează în haos la apariția unui vârtej, a unui furtun găurit care nu ține cont de nimic și a invaziei unor muște. Pluto e implicat într-o situație lipicioasă cu un sul de hârtie de prins muște, ceea ce dă naștere unora dintre cele mai memorabile scene ale sale.