Fantome singuratice
Mickey Mouse, Donald Duck și Goofy conduc firma „Ajax Ghost Exterminators“. Ei primesc un apel de la niște fantome singuratice și plictisite să meargă la ele acasă și acolo sunt speriați de bântuirile acestor spirite puse pe șotii.