The Band Concert
Mickey este un dirijor frustrat care trebuie să se confrunte cu nesuferitul vânzător de alune și flautist Donald Duck, care încearcă să convingă formația să cânte „Curcanul în Paie“, dar o tornadă lovește înainte ca spectacolul lui cu „Uvertura William Tell“ să poată fi interpretat până la final.
Mickey este un dirijor frustrat care trebuie să se confrunte cu nesuferitul vânzător de alune și flautist Donald Duck, care încearcă să convingă formația să cânte „Curcanul în Paie“, dar o tornadă lovește înainte ca spectacolul lui cu „Uvertura William Tell“ să poată fi interpretat până la final. Desenul animat a fost un succes major, făcându-l pe Donald mai popular ca oricând și a fost ulterior inclus în Milestones for Mickey (1974). Dirijorul Arturo Toscanini a declarat că acest desen animat este favoritul lui.