Spărgătorii de nuci
În momentul în care Mike (Stiller) este pe punctul de a încheia cea mai mare afacere din cariera sa, el este obligat să renunțe la viața de burlac din marele oraș și să plece la o fermă din Ohio pentru a-și ajuta nepoții recent rămași orfani să-și găsească un nou cămin.