Înzestrată
Octavia Spencer se alătură unei distribuții spectaculoase în acest film de familie optimist. Frank, un bărbat singur (Chris Evans), are grijă de nepoata lui, Mary (McKenna Grace), un copil înzestrat. Dar viața li se schimbă când bunica lui Mary (Lindsay Duncan) vrea să o înscrie la o școală de copii dotați.