Spiritele din Inisherin
Martin McDonagh, scenarist și regizor, ne prezintă un film neobișnuit, cu Colin Farrell și Brendan Gleeson în rolurile principale. Deși Pádraic și Colm sunt prieteni de-o viață, aceștia ajung în impas când unul dintre ei rupe brusc prietenia, cu consecințe alarmante pentru amândoi.
Studiourile Searchlight Pictures și Martin McDonagh, scenarist și regizor, ne prezintă un film neobișnuit, cu Colin Farrell și Brendan Gleeson în rolurile principale. Deși Pádraic și Colm, vecini într-un orășel, sunt prieteni de-o viață, aceștia ajung brusc în impas, cu consecințe alarmante pentru amândoi. Colm anunță că dorește ca Pádraic să nu-i mai vorbească, insistând că-și va tăia câte un deget de fiecare dată când doleanța îi va fi încălcată. În ciuda declarației scandaloase și unilaterale, Pádraic e hotărât să le salveze prietenia. Plasat în contextul Războiului Civil Irlandez din anii '20, filmul ne oferă o distribuție talentată, o poveste unică și efecte vizuale splendide.