Şase zile, şapte nopţi
Un pilot morocănos și aspru și o tipă cu limba ascuțită din New York naufragiază împreună pe o insulă pustie după ce sunt forțați să aterizeze din cauza unei furtuni. Cei doi descoperă rapid toate pericolele paradisului.
Quinn Harris este un pilot aspru care trăiește o viață lipsită de complicații în paradis, mulțumit de traiul comod pe care îl câștigă transportând mărfuri cu avionul său vechi. Viața lui Quinn este exact așa cum și-o dorește... până când o întâlnește pe Robin Monroe. Ea e din New York – un editor de revistă inteligent și hotărât în vacanță cu logodnicul ei, Frank Martin. Când un termen-limită editorial neașteptat cere ca Robin să fie în Tahiti, ea îl mituiește fără entuziasm pe Quinn să o ducă acolo cu avionul. Forțați de o furtună să aterizeze, cei doi se găsesc dintr-odată izolați pe o insulă pustie. Pericolul apare și o idilă se înfiripă când cei doi naufragiați sunt aruncați într-o serie de aventuri care nu se găsesc în nicio broșură de vacanță. Ei sunt ultimii doi oameni care ar vrea să fie izolați împreună pe o insulă nelocuită și niciunul dintre ei nu plănuise aventura romantică.