The Murder of Meredith
O rescriere a poveștii groaznicelor evenimente care au avut loc acum 15 ani, în seara zilei de joi 1 noiembrie 2007. Cu ajutorul mărturiilor celor implicați în caz, documentarul examinează probele, orgoliile și erorile care au lăsat familia lui Meredith cu mai multe întrebări decât răspunsuri.