Zona de apărare
Greg, un ofițer din cadrul Direcției de Securitate Internă, este trimis să se infiltreze sub o identitate falsă într-o Zonă de apărare. Acolo, o întâlnește pe Myriam, o activistă de mediu. Revenind în misiune oficială în Zona de apărare după 18 luni, o regăsește pe Myriam și descoperă că aceasta are un copil. Prins între ambiția profesională și iubirea înfiripată, Greg trebuie să facă o alegere care ar putea schimba totul. Însă timpul nu este de partea lui.