Weltmarktfuhrer
WELTMARKTFUHRER îl urmărește pe Tan Siekmann, supranumit Neamțul Bill Gates, în timp ce ghidează Biodata spre succes pe fondul boom-ului tehnologic al Germaniei. După faliment, Siekmann urmărește răscumpărarea în criptarea datelor ISDN, depășind eșecurile cu optimism neclintit. Filmul arată rezistența în fața provocărilor, în timp ce Siekmann se străduiește din nou să obțină succes global.