Der Bürgermeister-Macher
În sudul Germaniei, ascensiunea unor lideri politici poartă amprenta unui singur om: Klaus Abberger, „Făuritorul de primari”. Misterios și influent, acest spin doctor modelează candidați din umbră. Cu acces exclusiv, un cineast pătrunde în culisele puterii și ale jocurilor politice.