Amor la Roma
Beth, custodele unui muzeu din New York și ghinionistă în dragoste (Kristen Bell), pleacă la Roma pentru nunta surorii ei și se îndrăgostește pe neașteptate. Dar curând este dezamăgită și fură, sfidător, câteva monede din Fontana de Amore, aprinzând pasiunea unor pețitori amuzanți și trăsniți. Un reporter fermecător (Josh Duhamel) se îndrăgostește de ea, dar Beth nu crede că sentimentele lui sunt reale. Nu ratați un film amuzant și cu o distribuție de zile mari, pe care veți dori cu siguranță să-l revedeți!