FDR (Chris Pine) și Tuck (Tom Hardy) sunt doi spioni a căror prietenie strânsă e pusă la încercare atunci când amândoi se îndrăgostesc de aceeași femeie (Reese Witherspoon) în această comedie plină de acțiune.