În Necunoscut: Cum A Fost Creat Regatul De Gheață 2
Aflați într-o cursă contra cronometru și cu un an rămas până la premiera mondială a Regatului de gheață 2, creatorii filmului primesc în culise o echipă de filmare, pentru un serial documentar de șase episoade, care să dezvăluie ce presupune crearea celui mai bun film de animație din istorie. Camerele surprind în premieră dificultățile și succesele, măiestria artistică și complexitatea creării unui film făcut de Studiourile de Animație Walt Disney.
Aflați într-o cursă contra cronometru cu mai puțin de un an rămas până la premiera mondială a filmului Regatul de gheață 2, cineaștii, artiștii, compozitorii și actorii permit accesul unei echipe de filmare pentru un serial documentar de șase episoade, care să dezvăluie munca asiduă, pasiunea și colaborarea necesare creării unuia dintre cele mai așteptate filme din existența de aproape un secol a Studiourilor de Animație Walt Disney. În premieră, camerele surprind o perspectivă revelatoare și uneori surprinzătoare a dificultăților și succeselor, a măiestriei artistice, creativității și complexității necesare creării celui mai bun film de animație din istorie. Serialul îi prezintă pe regizoarea, scenarista și șefa de creație Jennifer Lee, pe regizorul Chris Buck, pe producătorul Peter Del Vecho, pe compozitorii Kristen Anderson-Lopez și Robert Lopez, pe actorii Kristen Bell („Anna”), Idina Menzel („Elsa”), Josh Gad („Olaf”), Jonathan Groff („Kristoff”), Sterling K. Brown („Locotenentul Mattias”), Evan Rachel Wood („Iduna”) și pe talentații artiști și tehnicieni de la Studiourile Disney în cursa contra cronometru pentru a termina filmul, o cursă presărată atât cu succese, cât și cu frustrări. Produs de Lincoln Square Productions și Studiourile de Animație Walt Disney.