Povestea lui Winnie the Pooh și prietenii din Pădurea de 100 de acri.
În noile aventuri ale lui Winnie the Pooh, ușa dormitorului lui Christopher Robin se deschide spre Pădurea de 100 de acri, un loc atemporal de minune și capriciu de aventură. Distribuția personajelor care locuiesc în lumea lui Christopher Robin - Winnie the Pooh, Tigrul, Purcelușul, Aiurel, Gopher, Bufnița, Kanga și Roo - sunt creațiile imaginației sale vii, neobosite. Escapadele lor sălbatice sunt o reflectare în oglindă a spiritului exuberant al lui Christopher Robin, în vârstă de șase ani. Seria combină acțiunea non-stop cu dragostea unui copil pentru cel mai bun prieten al său, un ursuleț numit Pooh.