O poveste încâlcită
Cel mai căutat bandit din regat e luat prizonier de Rapunzel, o adolescentă cu un păr auriu de 25 de metri, care caută o ieșire din turnul în care stă închisă de ani de zile.
Când cel mai fermecător și mai căutat bandit din regat, Gheorghe Papagheorghe (Zachary Levi), se ascunde într-un turn misterios, este luat ostatic de Rapunzel (Mandy Moore), o frumoasă și bătăioasă adolescentă cu părul auriu, vrăjit și lung de 25 de metri. Curioasa Rapunzel caută o ieșire din turnul în care e închisă de ani de zile, așa că face un târg cu frumosul hoț și împreună pornesc într-o escapadă plină de aventuri, alături de un cal detectiv pe nume Maximus, un cameleon ultraprotector pe nume Pascal și o bandă pestriță de hoți.