Un club unic - Feyenoord
Clubul de fotbal Feyenoord și-a mutat activitatea în interior pe durata sezonului 2020/2021 din cauza pandemiei globale de COVID-19. Dar filmările inedite din vestiar și sala de ședințe aduc clubul și pe toți membrii săi foarte aproape de public.