hawkeye
„Hawkeye” de la Marvel Studios e un serial original plasat post-blip în New York, în care fostul Răzbunător Clint Barton alias Hawkeye are o misiune aparent simplă: un Crăciun petrecut în familie. Dar, atunci când reîntâlnește o amenințare din trecut, Hawkeye se vede nevoit să facă echipă cu Kate Bishop, o arcașă abilă de 22 de ani, mare fană a acestuia, pentru a demasca o grupare infracțională.