ISHURA
Regele Demon, care a umplut întreaga lume de teamă, a fost învins. Cu toate acestea, numele și existența Eroului care a reușit această ispravă rămân un mister. Acum că epoca fricii s-a încheiat, începe lupta pentru încoronarea Eroului suprem.
Regele Demon, care a umplut întreaga lume de teamă, a fost învins. Cu toate acestea, numele și existența Eroului care a reușit această ispravă rămân un mister. Acum că epoca fricii a luat sfârșit, tot ce a mai rămas în lume este o anumită putere, una care ar putea deveni următoarea mare amenințare. Această putere aparține shura, care dețin puterea a o sută de demoni, ceea ce îi face de neînvins prin orice mijloace obișnuite. Shura, care stăpânesc tot felul de abilități, își pun în joc demnitatea, mândria și viața în lupte fără precedent și de neoprit pentru a-și îndeplini dorințele. Lupta pentru încoronarea Eroului suprem începe acum.