Beth Și Viața Ei
Viața lui Beth ar arăta grozav pe hârtie. Se descurcă bine ca distribuitor de vinuri, are un iubit de succes și locuiește în Manhattan. Când un eveniment neașteptat o obligă pe Beth să se confrunte cu trecutul, viața ei se schimbă pentru totdeauna. Cu ajutorul amintirilor, Beth află cum a devenit cea care este și cine vrea să devină: o persoană cu o viață mai ambițioasă, mai îndrăzneață și mai autentică.