Life Bites
„Life Bites” este un serial pentru tinerii adolescenți care descrie aventurile de zi cu zi ale unui frate, ale unei surori și ale propriei lor familii, mama, tata și sora mai mică.
„Life Bites” aduce o notă comică dificultăților obișnuite din lumea tinerilor adolescenți: relațiile cu frații și surorile, părinții, prietenii, întâlnirile, școala, sportul, muzica etc. - pe scurt, tot ceea ce joacă un rol în viața tinerilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 15 ani.