Soy Luna
Când se mută la Buenos Aires, în Argentina, cu părinții ei adoptivi, Luna descoperă că dragostea contează, în ciuda timpului sau a distanței. Pe parcurs, va cunoaște oameni din diferite locuri și să aibă experiențe noi care o apropie de origini. Între timp, va învăța că pasiunea, prietenia și dragostea o pot ajuta să rămână pe calea corectă.