Doctoriţa Pluşica
O serie magică de desene animate despre Doctorița Plușica, o fetiță de șase ani, care are capacitatea de a vorbi cu jucării și animale de pluș și de a le vindeca! Cu ajutorul prietenilor ei, animalele de pluș, Doctorița Plușica conduce un spital pentru jucării din casa ei de păpuși. Serialul subliniază importanța de a da o mână de ajutor, sau o lăbuță, atunci când oamenii și jucăriile au nevoie.