Moon Knight
Când Steven Grant, un angajat timid al unui magazin de suveniruri, începe să aibă pierderi de memorie și amintiri din altă viață, el descoperă că suferă de tulburare disociativă de identitate și împarte trupul cu mercenarul Marc Spector. În timp ce dușmanii lui Steve/Marc ies la iveală, cei doi trebuie să facă față identităților lor complexe, în lumea periculoasă a misterelor atotputernicilor zei egipteni.