Cursa
Cu puține lucruri în CV, dar plină de pasiune, Park Yoonjo reușește să se angajeze la o companie de top prin intermediul unui proiect de recrutare imparțială. Îi este dificil să își demonstreze valoarea la locul de muncă, însă ea continuă să se întreacă cu vechiul ei prieten și coleg Ryu Jaemin, cu modelul ei în viață, Goo Yijung, și cu cel mai bun susținător al ei, Seo Donghoon.
Cu puține lucruri în CV, dar plină de pasiune, Park Yoonjo primește o șansă unică în viață atunci când este angajată de o companie de top, Seyong, prin intermediul Spec-Out, un proiect de recrutare nepărtinitor. Cu toate acestea, Yoonjo are un drum lung de parcurs pentru a-și dovedi valoarea, de la directorii care o consideră doar un scop promoțional pentru companie, până la colegii de muncă care se îndoiesc de corectitudinea angajării sale. Cu toate acestea, alături de vechiul ei prieten și coleg Ryu Jaemin, de modelul ei în viață, directorul de operațiuni Goo Yijung, și de cel mai bun susținător al ei, directorul executiv al agenției de RP, Seo Donghoon, Yoonjo aleargă prin viață.