The 90s Greatest
Anii '90 au fost deceniul sexului și al scandalurilor care au estompat toate limitele: între public și privat, între știri și divertisment, între realitate și fantezie.
La începutul anilor '90, Zidul Berlinului tocmai căzuse și, în curând, au început să cadă și alte ziduri: între public și privat, între știri și divertisment, între realitate și fantezie. Schimbările au atras noi voci care au spus adevăruri dure și au împins sexul și celebritatea în lumina reflectoarelor. Obsesia noastră colectivă pentru tabloide a fost alimentată de apariția internetului, anunțând o nouă eră a informării în masă și a dezinformării.