Ilegal cu Mariana van Zeller: Lumi interlope
Jurnalista premiată Mariana van Zeller explorează dedesubturile celor mai periculoase piețe negre din lume. În fiecare episod, aceasta abordează subiecte diferite, de la comerțul cu organe și asasinii plătiți până la șantajul sexual și traficul de mirese, întâlnind protagoniștii pentru a afla mai multe despre operațiunile acestora și a înțelege mai bine economia subterană de trilioane de dolari a lumii.