Ursul
Carmy, tânăr maestru bucătar specializat în gastronomie fină, revine acasă, la Chicago, pentru a conduce fast-food-ul familiei. În efortul de a transforma restaurantul și pe sine, lucrează în bucătărie alături de o echipă necizelată, care se dovedește în cele din urmă a fi familia lui de suflet.