În culisele Disney Parks
Cu un acces fără precedent, producătorul de film nominalizat la Premiile Academiei, Leslie Iwerks, conduce spectatorii într-o călătorie în spatele cortinei „Imagineriei” lui Walt Disney.
În spatele magiei fiecărui parc tematic Disney stau noroiul, transpirația și temerile. Să creezi fericire e muncă grea. Timp de aproape 70 de ani, un amestec unic de artiști și ingineri - numiți „imagineriști” - au cultivat o noțiune imposibilă, provenită din mintea unui singur om, Walt Disney, într-un fenomen global care atinge inimile a milioane de oameni. Cu un acces fără precedent, producătorul nominalizat la Premiile Academiei, Leslie Iwerks, conduce spectatorii într-o călătorie în spatele cortinei „Imagineriei” Companiei Walt Disney, ca să descoperim ce e necesar pentru a crea, a proiecta și a construi doisprezece parcuri tematice în toată lumea.