Ciudat, dar adevărat!
Știați că gărgărițele nu sunt insecte, că rechinii au șapte simțuri și că astronauții se micșorează în spațiu? Pregătește-te să pornești în aventuri pline de imaginație și ciudate, care dezvăluie fapte surprinzătoare și interesante despre lume cu emisiunea „Ciudat, dar adevărat!” de la National Geographic. Prezentată de un duo de animatori și educatori pasionați de știință, emisiunea „Ciudat, dar adevărat!”, care se desfășoară în studio și pe teren, îmbină arta și meșteșugurile, faptele uimitoare și explorările distractive. Fie că este vorba de vânătoarea de fosile de dinozauri sau de avioane zburătoare, niciun subiect nu este interzis atunci când explorăm modurile ciudate și curioase în care funcționează lumea noastră.