The Conversations Project
A conversational series inspired by The Harlem Renaissance Salon: a dinner gathering of great African American philosophers, writers, musicians, singers, dancers, comedians, and actors of the period. The Conversations Project is a reimagined take on these incredible gatherings – unscripted, candid, and never dull.